Foto de portada de perfil
Ahora estás siguiendo a
Error al seguir a usuario.
Este usuario no permite que los usuarios lo sigan.
Ya estás siguiendo a este usuario.
Tu plan de membresía solo permite 0 seguimientos. Mejora tu membresía aquí.
Dejaste de seguir correctamente a
Error al dejar de seguir al usuario.
Has recomendado exitosamente a
Error al recomendar al usuario.
Algo salió mal. Por favor, actualiza la página e intenta de nuevo.
Email verificado correctamente.
Avatar del usuario
$10 USD / hora
Bandera de PHILIPPINES
city of tanjay, philippines
$10 USD / hora
Aquí son las 4:47 p. m.
Se unió el diciembre 9, 2020
0 Recomendaciones

Anna Marie T.

@Anne021613

0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
0%
0%
$10 USD / hora
Bandera de PHILIPPINES
city of tanjay, philippines
$10 USD / hora
N/A
Trabajos finalizados
N/A
Dentro del presupuesto
N/A
A tiempo
N/A
Tasa de recontratación

Customer service representative/ Guest experience

Are you looking for a Virtual Assistant who can assist and help you manage your business? You don't need to go any further. Just send me an email and I will be at your service. I have been working as a customer service agent for more than eight years. I am willing to learn new ideas or platforms, well-driven, and can work under pressure. I am detail-oriented, flexible with my time, and can multi-task. I've been assisting customers via Call, Chat, email, and SMS platforms.

Contacta Anna Marie T. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Comentarios

Cambios guardados
¡No hay comentarios para ver aquí!

Experiencia

Guest Experience Agent / Guest Support Specialist / Customer Service Representative

SMILES ON DEMAND BY VERVENT PHILIPPINES
may 2018 - jul 2023 (5 años, 2 meses)
▪ Handles call, SMS, and email inquiries, and reservations. ▪ Process payments and refunds. ▪ Creates/Follow-up guest tickets with Operations Teams. ▪ Manages other queries, bookings, and payments in 3rd-party platforms such as Airbnb, VRBO, Booking.com, etc., ▪ Performs advanced and complex tasks. ▪ Applies extensive knowledge of relevant fields to solve unique problems. ▪ Assist with troubleshooting and problem resolution, maintain customer satisfaction, and ensure proper service levels.

Customer Service Representative

SPI CRM INC.,
abr 2017 - mar 2018 (11 meses, 2 días)
▪ Managing incoming calls and customer inquiries ▪ Friendly attitude ▪ Product/Service Knowledge ▪ Clear communication ▪ Problem-solving skills ▪ Empathy/ Care to the customers. ▪ Detail-oriented, and making follow-ups

Customer Sales Agent

TeleConnect Services Inc.
nov 2016 - abr 2017 (5 meses, 1 día)
▪ Appointment setter ▪ Taking leads ▪ Doing outbound calls ▪ Call potential guests and schedule a meeting for auto insurance. ▪ Discuss coverage and offers

Educación

Bachelor of Science in Business Administration

Negros Oriental State University, Philippines 2017 - 2018
(1 año)

TESDA (NCII) Finishing Course of Call Center Agents

Philippines 2014
(Menos de un año)

Bachelor of Science in Business Administration

Foundation University, Philippines 2013 - 2014
(1 año)

Contacta Anna Marie T. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Verificaciones

Freelancer preferente
Identidad verificada
Pago verificado
Teléfono verificado
Email verificado
Facebook conectado
Usuario anterior Usuario siguiente
¡Invitación enviada correctamente!
¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.