Foto de portada de perfil
Ahora estás siguiendo a
Error al seguir a usuario.
Este usuario no permite que los usuarios lo sigan.
Ya estás siguiendo a este usuario.
Tu plan de membresía solo permite 0 seguimientos. Mejora tu membresía aquí.
Dejaste de seguir correctamente a
Error al dejar de seguir al usuario.
Has recomendado exitosamente a
Error al recomendar al usuario.
Algo salió mal. Por favor, actualiza la página e intenta de nuevo.
Email verificado correctamente.
Avatar del usuario
$7 USD / hora
Bandera de INDIA
bangalore, india
$7 USD / hora
Aquí son las 4:01 a. m.
Se unió el octubre 9, 2019
0 recomendaciones

Robert V.

@Robert23KKL

0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
0%
0%
$7 USD / hora
Bandera de INDIA
bangalore, india
$7 USD / hora
N/A
Trabajos finalizados
N/A
Dentro del presupuesto
N/A
A tiempo
N/A
Tasa de recontratación

IT professional with over 5 years of experience.

Skilled Customer Service Specialist with over five years of business development and strategic planning expertise. Adept at implementing improvements to optimize efficiency in business operations. Excellent reputation for resolving problems, improving customer satisfaction, and driving overall operational improvements. Consistently saved costs while increasing profits. Superior computer skills and telephone etiquette. Motivated customer service in a fast-paced, team-based environment. Excel at customer satisfaction and retention. Flexible and hardworking in a deadline-driven environment. Patient and empathetic with an extensive background in conflict resolution and customer care.

Contacta Robert V. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Comentarios

Cambios guardados
¡No hay comentarios para ver aquí!

Experiencia

Escalation Specialist

Expedia
mar 2017 - oct 2019 (2 años, 7 meses)
Manage a pipeline of complaints per guidelines, which result in proper and timely resolution. Maintain SharePoint data to include updates for reporting. Maintain a record of daily data communication transactions, problems, and remedial action is taken of all active investigations and prioritize workload. Respond to all agencies (BBB, FCC ) Facilitate inter-departmental communication to provide effective customer support.

Customer Care Officer

Convergys
nov 2012 - ene 2014 (1 año, 2 meses)
Managed Billing and payment activities in adherence with client (AT&T) procedural guidelines, while minimizing loss. Demonstrated excellent written and oral communication skills through Bill Handling, Payment Processing, Account Reporting by achieving 95% customer satisfaction Collected and updated accurate customer database for Financial Sales Opportunities.

Customer Service Representative

Firstsource Solution Pvt Ltd
mar 2010 - oct 2012 (2 años, 7 meses)
Provide high-level service across 40+ customer accounts, responding to inquiries regarding car insurance renewal and payments, while resolving any specific customer issue. Received recognition from Manager and customers for providing exceptional service. Create customer service cards in Excel.

Educación

B.A

North-Eastern Hill University, India 2007 - 2010
(3 años)

Contacta Robert V. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Verificaciones

Freelancer preferente
Identidad verificada
Pago verificado
Teléfono verificado
Email verificado
Facebook conectado
Usuario anterior Usuario siguiente
¡Invitación enviada correctamente!
¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.