Foto de portada de perfil
Ahora estás siguiendo a
Error al seguir a usuario.
Este usuario no permite que los usuarios lo sigan.
Ya estás siguiendo a este usuario.
Tu plan de membresía solo permite 0 seguimientos. Mejora tu membresía aquí.
Dejaste de seguir correctamente a
Error al dejar de seguir al usuario.
Has recomendado exitosamente a
Error al recomendar al usuario.
Algo salió mal. Por favor, actualiza la página e intenta de nuevo.
Email verificado correctamente.
Avatar del usuario
$6 USD / hora
Bandera de PHILIPPINES
antipolo city, philippines
$6 USD / hora
Aquí son las 10:07 p. m.
Se unió el enero 14, 2017
1 Recomendación

Alvira A.

@KamiNoHime

0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
0%
0%
$6 USD / hora
Bandera de PHILIPPINES
antipolo city, philippines
$6 USD / hora
N/A
Trabajos finalizados
N/A
Dentro del presupuesto
N/A
A tiempo
N/A
Tasa de recontratación

Operations Manager | General VA | Real Estate VA

I am a woman on a mission. I have an experience as an operations manager, real estate virtual assistant, general virtual assistant, and social media manager. I love to organize and get things done. My favorite part of the job is making sure every detail is taken care of so that you can focus on your business. Social Media Management Calendar Management Email Management Data Management Copywriting Can use Canva Cold Calling Google Sheet Pro Here's the link to my resume: [login to view URL]

Contacta Alvira A. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Comentarios

Cambios guardados
¡No hay comentarios para ver aquí!

Experiencia

Technical Support Advisor - I (Voice)

Concentrix Philippines
ago 2019 - Presente
● Working as a technical support advisor for voice, answering inbound calls. ● Supporting both Technical and Billing concerns for customers of one of the largest American multinational conglomerate holding company. ● Investigating and resolving customer inquiries and complaints in a timely and empathic manner.

Subject Matter Expert (Email/Voice)

Telus International Philippines
ago 2015 - ago 2019 (4 años)
● Worked as an email support customer service representative and a Voice customer service representative for Project Cheetah ● Part of Wave 2 for Voice and become one of the SMEs on August 2017 ● Investigated and resolved customer inquiries and complaints in a timely and empathic manner.

Customer Service Representative

Sitel Philippines Corporation
ago 2013 - ago 2015 (2 años)
● Handled online shopping customer service for a year and a half, and became a Quality Analyst OIC for almost 3 months. ● Developed reputation as an efficient service provider with a high level of accuracy ● Recipient of multiple positive reviews acknowledging dedication to excellent customer service.

Contacta Alvira A. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Verificaciones

Freelancer preferente
Identidad verificada
Pago verificado
Teléfono verificado
Email verificado
Facebook conectado
Usuario anterior Usuario siguiente
¡Invitación enviada correctamente!
¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.