Foto de portada de perfil
Ahora estás siguiendo a
Error al seguir a usuario.
Este usuario no permite que los usuarios lo sigan.
Ya estás siguiendo a este usuario.
Tu plan de membresía solo permite 0 seguimientos. Mejora tu membresía aquí.
Dejaste de seguir correctamente a
Error al dejar de seguir al usuario.
Has recomendado exitosamente a
Error al recomendar al usuario.
Algo salió mal. Por favor, actualiza la página e intenta de nuevo.
Email verificado correctamente.
Avatar del usuario
$10 USD / hora
Bandera de KENYA
nairobi, kenya
$10 USD / hora
Aquí son las 12:45 a. m.
Se unió el septiembre 22, 2016
0 Recomendaciones

Yvette U.

@uweray

0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
0%
0%
$10 USD / hora
Bandera de KENYA
nairobi, kenya
$10 USD / hora
N/A
Trabajos finalizados
N/A
Dentro del presupuesto
N/A
A tiempo
N/A
Tasa de recontratación

Translator/Data entry/Customer Support specialist

• Wide experience in working remotely • Wide experience in Customer service. • Wide experience in translating • Experience as a Quality and Assurance Analyst • Wide experience in Data entry and good typing skills • Wide experience in email handling. • Wide experience in phone support • Experience in loss prevention(Refunds) • Experience in dispute resolution. • Good knowledge in detecting fraudsters • Experience in Helpdesk and Call center • English and French proficiency. Techinical tools:  Zendesk  Slack  Basecamp  Braintree  Stripe  Skype  MaxIT  AVAYA

Contacta Yvette U. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Comentarios

Cambios guardados
¡No hay comentarios para ver aquí!

Experiencia

Customer Support Representative(Remote job)

Lime
nov 2018 - nov 2019 (1 año)
• Apply refunds or coupons where applicable • Respond to customers’ email through Zendesk platform • Creating awareness of the Lime’s user agreement • When violations are found reach out to the users and take appropriate corrective action. • Investigate and respond to inquiries from users in areas of responsibility owned by the Trust and Safety team. • Respond to different types of chargebacks by providing appropriate evidences.

Quality and Assurance Analyst

Dhanush Infotech Ltd
oct 2016 - jun 2018 (1 año, 8 meses)
Dhanush is a contracting partner of IBM to provide IT End Users services to Airtel Africa and Orange. Supporting Anglophone and Francophone 17 countries. I got this promotion because of my incredible performance as helpdesk analyst. As a Quality and Assurance, I audit all work done at the helpdesk. Key responsibility: • Regularly present to the team and management team on Quality Improvements.

Helpdesk Analyst

Dhanush Infotech Ltd
oct 2014 - sept 2016 (1 año, 11 meses)
Dhanush is a contracting partner of IBM to provide IT End Users services to Airtel Africa and Orange. Supporting Anglophone and Francophone 17 countries. • Create tickets using MaxIT tools for different requests. • Understand the business requirements and provide appropriate solutions. • Able to translate the work-related documents / content provided into French from English and vice versa.

Educación

Business Studies

Rwanda 2007 - 2011
(4 años)

Calificaciones

Planning for Monitoring and Evaluation

Philanthropy University
2019

Contacta Yvette U. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Verificaciones

Freelancer preferente
Identidad verificada
Pago verificado
Teléfono verificado
Email verificado
Facebook conectado
Usuario anterior Usuario siguiente
¡Invitación enviada correctamente!
¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.