Foto de portada de perfil
Ahora estás siguiendo a
Error al seguir a usuario.
Este usuario no permite que los usuarios lo sigan.
Ya estás siguiendo a este usuario.
Tu plan de membresía solo permite 0 seguimientos. Mejora tu membresía aquí.
Dejaste de seguir correctamente a
Error al dejar de seguir al usuario.
Has recomendado exitosamente a
Error al recomendar al usuario.
Algo salió mal. Por favor, actualiza la página e intenta de nuevo.
Email verificado correctamente.
Avatar del usuario
$8 USD / hora
Bandera de NIGERIA
$8 USD / hora
Aquí son las 12:50 p. m.
Se unió el octubre 10, 2016
0 Recomendaciones

David O.

@mresperience

0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
0%
0%
$8 USD / hora
Bandera de NIGERIA
$8 USD / hora
N/A
Trabajos finalizados
N/A
Dentro del presupuesto
N/A
A tiempo
N/A
Tasa de recontratación

Data Entry, Inventory Typing and Copy typing

CAREER OBJECTIVE Data Entry, Inventories and Office Administrations with 6+ years of experience preparing flawless presentations, assembling facility reports, and maintaining the utmost confidentiality. Possess extensive expertise in Microsoft word, Microsoft Excel, Power Point and database management. Looking to leverage organizational and time management skills with your reputable organization.

Contacta David O. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Comentarios

Cambios guardados
¡No hay comentarios para ver aquí!

Experiencia

Head of Office Administrations

Bankole Falade & Co
sept 2019 - may 2022 (2 años, 8 meses)
Handling of All Data Entries, Inventories and Office Administrations Scheduled and coordinated meetings, appointments, and travel arrangements for supervisors and managers Trained 2 administrative assistants during a period of company expansion to ensure attention to detail and adherence to company policies Maintained utmost discretion when dealing with sensitive topics Managed travel and expense reports for department team members

Secretary / Head of Data Entry and Inventory

Fidel Idoko & Co
jun 2016 - ago 2019 (3 años, 2 meses)
Handling of all Office Data documents such as Inventories, correspondence, drafts, memos, and emails. Opened, sorted, and distributed incoming messages and correspondence Purchased and maintained office supply inventories, carefully adhering to a $4,000 annual budget Greeted visitors and determined the appropriate point person and meeting time for their specific situations Recorded, transcribed, and distributed meeting minutes

Calificaciones

Diploma in Data Entry and Inventories

True Logic Systems
2016
Diploma in Data, copy writing and Handling of Inventories.

Contacta David O. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Verificaciones

Freelancer preferente
Identidad verificada
Pago verificado
Teléfono verificado
Email verificado
Facebook conectado
Usuario anterior Usuario siguiente
¡Invitación enviada correctamente!
¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.