Foto de portada de perfil
Ahora estás siguiendo a
Error al seguir a usuario.
Este usuario no permite que los usuarios lo sigan.
Ya estás siguiendo a este usuario.
Tu plan de membresía solo permite 0 seguimientos. Mejora tu membresía aquí.
Dejaste de seguir correctamente a
Error al dejar de seguir al usuario.
Has recomendado exitosamente a
Error al recomendar al usuario.
Algo salió mal. Por favor, actualiza la página e intenta de nuevo.
Email verificado correctamente.
Avatar del usuario
$5 USD / hora
Bandera de MALAYSIA
sungai buloh, malaysia
$5 USD / hora
Aquí son las 10:01 p. m.
Se unió el octubre 13, 2020
0 Recomendaciones

Siti Aisyah M.

@aisyahmohamed

0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
0%
0%
$5 USD / hora
Bandera de MALAYSIA
sungai buloh, malaysia
$5 USD / hora
N/A
Trabajos finalizados
N/A
Dentro del presupuesto
N/A
A tiempo
N/A
Tasa de recontratación

Data Entry Specialist , Virtual Assistant

I am a freelance based in Malaysia who provides service related to data entry and virtual assistant. From my experience, I have been involved as an admin and human resource assistant whereby I have familiar with tasks focused on administration support. Microsoft office is my main tool in performing tasks especially Microsoft words in which I proficient in typing and writing. Besides, I also have intermediate skills in using Microsoft excel for example during my studies a few of my assigned projects required to use excel, therefore, I able to create a basic formula, graft, checklist, key-in data, and inventory checking. In addition, when comes to work I will give all my heart to ensure the task is accurate and meet with your requirements. Besides, I am a disciplined person who works with honesty and good at communicating.

Contacta Siti Aisyah M. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Portafolio

8315591
7845921
8315591
7845921

Comentarios

Cambios guardados
¡No hay comentarios para ver aquí!

Experiencia

Admin cum Human Resource Assistant

Anggun Dinamik Holdings Sdn Bhd
mar 2018 - dic 2018 (9 meses, 1 día)
 Participates in meetings and seminars as necessary to represent the department  Assists in conduct recruitment and interview session with the candidates  Provide payroll information by collecting the attendance records  Response to emails and answering calls  Prepare company documentation  Engaged with the client in handling products and stock

Human Resource Assistant

Schenker Logistic Malaysia Sdn Bhd
nov 2017 - mar 2018 (4 meses, 2 días)
 Assist in updating and calculating staff overtime and working hours  Prepared a medical expenses report  Engaged in arranged an interview session for a selected job applicant

Educación

Bachelor of Business Administration hons Human Resource Management

Universiti Teknologi MARA, Malaysia 2019 - 2020
(1 año)

Calificaciones

Electronic Records Management System Training Course ( DGFlo Software)

Malaysia Records Management Society
2019
During my studies, I have joined the training course and received exposure on how to create electronic record-keeping which focused on organized documentation with a proper filing system technique.

Contacta Siti Aisyah M. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Verificaciones

Freelancer preferente
Identidad verificada
Pago verificado
Teléfono verificado
Email verificado
Facebook conectado
Usuario anterior Usuario siguiente
¡Invitación enviada correctamente!
¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.