Foto de portada de perfil
Ahora estás siguiendo a
Error al seguir a usuario.
Este usuario no permite que los usuarios lo sigan.
Ya estás siguiendo a este usuario.
Tu plan de membresía solo permite 0 seguimientos. Mejora tu membresía aquí.
Dejaste de seguir correctamente a
Error al dejar de seguir al usuario.
Has recomendado exitosamente a
Error al recomendar al usuario.
Algo salió mal. Por favor, actualiza la página e intenta de nuevo.
Email verificado correctamente.
Avatar del usuario
$100 USD / hora
Bandera de KAZAKHSTAN
almaty, kazakhstan
$100 USD / hora
Aquí son las 3:14 p. m.
Se unió el noviembre 9, 2016
0 recomendaciones

Alisher S.

@alish22

0,0 (0 comentarios)
0,0
0,0
0%
0%
$100 USD / hora
Bandera de KAZAKHSTAN
almaty, kazakhstan
$100 USD / hora
N/A
Trabajos finalizados
N/A
Dentro del presupuesto
N/A
A tiempo
N/A
Tasa de recontratación

HR Manager, Project Manager, Interpreter

I will be delighted from helping you to fulfill your task, project or strategy. I have long years of experience in Business Operations, Human Resources Management, Project Management, Data Analysis, Translation experience, Negotiation skills, Legal Advice on Domestic Rules, Policy and Procure Development and other related competencies. My location is around of Central Asia, good knowledge of countries like Kazakhstan and Uzbekistan. Truly yours, Alisher

Contacta Alisher S. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Comentarios

Cambios guardados
¡No hay comentarios para ver aquí!

Experiencia

Head of HR and Learning

LG Electronics Almaty Kazakhstan
abr 2015 - may 2016 (1 año, 1 mes)
- Done Performance Management, Career Development; - Introduced Sales Bonus system based on KPI achievements; - Done proper Head Count Planning and HR Budgeting; - Talent Management Process; - Restructuring of Company completed successfully (company staff reduced at 45%); - Executive search & recruitment done efficiently: 2 Top Level Positions closed in short period of time; - Organized and implemented bright and clever Corporate Events in order to enhance Corporate Team Work and Spirit.

HR Director and Government Relations Manager

Ulker International in Kazakhstan / Confectionary: production + sales (national and export)
jun 2014 - abr 2015 (10 meses, 1 día)
- Efficient Management of HR processes (payroll, bonus system, mass requirement, disciplinary, H/Count management); - Developing and introducing HR Policies and Procedures; - Executive search & recruitment in short time period, like: Affiliate Director, Technical Director; - Introduced regular Orientation Training Program; - Introduced Talent Management; - Doing C&B, Trainings, OD management. - Effective management of GR, B2G and external communication.

Head of HR Effectiveness and Organzational Developement

Kazakhmys Group of Companies
oct 2011 - feb 2014 (2 años, 4 meses)
Group of Companies with 62K employees Implemented : o New style and effective HR policies and procedures o New efficient HR reporting systems o Approval of Group HR Strategy, Objectives and KPIs - Audit, analysis and reported of HR Status; - Salary Survey Project and competitiveness analysis report (7 entities, over 1K jobs); - Individual Development Programs for Senior professionals; - HR Effectiveness measuring system.

Contacta Alisher S. sobre tu trabajo

Inicia sesión para comentar cualquier detalle por chat.

Verificaciones

Freelancer preferente
Identidad verificada
Pago verificado
Teléfono verificado
Email verificado
Facebook conectado
Usuario anterior Usuario siguiente
¡Invitación enviada correctamente!
¡Gracias! Te hemos enviado un enlace para reclamar tu crédito gratuito.
Algo salió mal al enviar tu correo electrónico. Por favor, intenta de nuevo.
Usuarios registrados Total de empleos publicados
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Cargando visualización previa
Permiso concedido para Geolocalización.
Tu sesión de acceso ha expirado y has sido desconectado. Por favor, inica sesión nuevamente.