Cerrado

NAV and/or CRM Consultants - Support Specialists

Job description<br /><br />KCP Dynamics has openings for  NAV and/or CRM  Consultants/Support Specialists to join our Training, Support and Implementation (TSI) Department in Bogota, CO. The Training, Support and Implementation (TSI) Specialist provides technical support to customers, answering complex questions on function and usage of MS Dynamics NAV and/or CRM software and the clients’ related business process.  The Specialists are the primary liaison between KCP Dynamics and our clients’ software users.  Each TSI Specialist works as a part of our office-based teams to provide quality, robust support for our clients.  Some specialists will provide training remotely and on-site with the occasional participation implementations.<br /><br /> <br /><br />Responsible to know and follow KCP TSI support processes to deliver globally consistent support<br /><br />Be an active member of the regional team and sometimes participate in global special-issue teams<br />Manage support tickets with respect to priority, technical knowledge, and support knowledge<br />Provide information about tickets to managers as requested for reporting<br />Based upon needs of our clients and Specialist skills. participate in implementation projects or provide onsite support<br />Based upon needs of our clients and Specialist skills, provide onsite or web training<br />Working with our other offices, for some clients we need to provide 24X7 coverage.  For this reason, you will be asked to participate in the coverage.<br />Other duties as assigned<br /><br />Travel: 0% to 50%, depending upon office and business environment<br /><br /> <br /><br />Required Skills & Experience<br /><br />Spoken and written English and Spanish skills are required<br />NAV experience of 1-10 years<br />Ability to resolve application problems and communicate the results  <br />Good interpersonal and communications skills.<br /><br />Desired Skills & Experience<br /><br />Other language skills are a plus<br />College degree in Business, Accounting, IT systems, or equivalent<br />Help desk experience<br />Ability to prioritize multiple tasks<br /><br />SPANISH:<br /><br />El Especialista de Entrenamiento, Soporte e Implementación (TSI) provee soporte técnico a clientes, responde preguntas complejas sobre funcionamiento y uso del software MS Dynamics NAV y los procesos relacionados con el negocio puntual del cliente. Estos especialistas son los primeros enlaces con el cliente, entre KCP Dynamics y los usuarios de software de dichos clientes. Cada Especialista de TSI trabaja como parte de nuestro equipo base en nuestra oficina para proveer un soporte robusto y de calidad para nuestros clientes. Algunos especialistas proveerán entrenamiento remoto así como in situ y ocasionalmente participará en implementaciones.<br /><br /> <br /><br />Responsable de conocer y seguir los procesos de soporte de KCP TSI para entregar soporte consistente globalmente.<br />Ser miembro activo del equipo regional y en ocasiones participar en los equipos globales para problemas o situaciones especiales.<br />Administrar tiquetes de soporte respecto a prioridad, conocimiento técnico y conocimiento de soporte.<br />Proveer información sobre tiquetes a superiores como sea requerido para reporteo.<br />Basándose en las necesidades de nuestros clientes y habilidades del Especialista, participar en implementación de proyectos o proveer soporte in situ.<br />Basándose en las necesidades de nuestros clientes y habilidades del Especialista, proveer entrenamiento in situ o vía web.<br />Trabajar con otras oficinas, ya que para algunos de nuestros clientes necesitamos proveer cubrimiento 24/7. Por esta razón a usted se le pedirá participar en dicho cubrimiento.<br />Otras responsabilidades como sean asignadas.<br /><br />Viajes: 0% a 50%, dependiendo de la oficina y el ambiente de negocio.<br /><br /> <br /><br />Experiencia y Habilidades requeridas:<br /><br />Español e Inglés hablado y escrito son requeridos.<br />Experiencia de NAV de 1-10 años.<br />Habilidad de resolver problemas de la aplicación y comunicar los resultados.<br />Buenas habilidades interpersonales de comunicación.<br /><br />Experiencia y Habilidades deseables o adicionales.<br /><br />Otros Idiomas adicionales son un plus.<br />Grado Universitario en Negocios, Contabilidad, Sistemas de TI, o equivalentes.<br />Experiencia en soporte<br />Habilidad para prioritizar tareas multiples.

Habilidades: CRM, ERP, Salesforce.com, vTiger, Zoho

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Información del empleador:
( 0 comentarios ) Colombia

ID de proyecto: #12434325

4 los freelancers están ofertando un promedio de €250 para este trabajo.

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